czwartek, 10 listopada 2016

Charakteryzacje: Halloween

Nie, tym razem nie będę tłumaczyła się dlaczego tyle nie pisałam ;). I nie będę obiecywała kiedy będzie kolejny post. Niestety tak już jest z czasem, że tylko się kurczy, a nic nie chce się rozciągnąć.

Ten post powinien pojawić się już jakiś czas temu - przed całym boom halloweenowym, ale miałam w związku z nim mnóstwo fantastycznej roboty. Wstawiałam już efekt końcowy na facebook'u. Postanowiłam jednak pokazać Wam jak od kuchni wygląda moja praca. W związku z tym dzisiaj zapraszam Was raczej do oglądania zdjęć niż czytania.

Makijaż pierwszy powstał z myślą o Królowej Mroku, może trochę Złej Królowej z serialu Once Upon A Time. Pierwszy plan zajmują w nim klejone kamienie, zielony pigment i oczywiście szkło do paznokci o różnej wielkości. Najtrudniejsza była symetria! Jeśli kiedyś zachce Wam się odtworzyć ten makijaż - nie mówcie, że nie ostrzegałam ; ).







Drugi makijaż to demoniczny klaun? ;) Pamiętacie klauna z American Horror Story? Taka mała inspiracja ;) Oczywiście nie wykorzystałam do tej charakteryzacji żadnego sylikonu, farb - tylko kosmetyków użytkowych. Choć nie ukrywam, że po halloweenowej zabawie mam ochotę na zdecydowanie więcej...














Fajna trupia para? Pewno, że fajna ; ) Na koniec mój szybki halooweenowy makijaż w pracy ;)


Ps.: Do naszego asortymentu Paese dołączyły wykręcane Lip Crayony - mam zamiar zrobić Wam swatche ;)



1 komentarz:

  1. Super! :) Demoniczny klaun świetny :) No i zazdroszczę Ci pracy, tez bym chciała przyjść w takim makijażu :D

    OdpowiedzUsuń